JÄÄSKELÄISEN AUTO OY LAATULUPAUS

  • Laatulupaus sisältää yritysjohdon asettamat laadun ylläpidon periaatteet.
  • Yritysjohto organisoi laatuasiat ja toimitusjohtaja vastaa laatuasioista.
  • Kuljettajat ovat suorittaneet vähintään lakimääräiset ammattipätevyyskoulutukset.
  • Työnjohto on käynyt vähintään lakimääräiset koulutukset.

Yhtiömme on Linja-autoliiton, Autoliikenteen Työnantajaliiton, Suomen taksiliiton, Suomen Taksiliiton Itä-Suomen Alueyhdistyksen sekä Kuopion Taksiautoilijoiden jäsen ja henkilökuntamme osallistuu mm. näiden tahojen järjestämiin ajankohtaisiin koulutuksiin.

  • Noudatamme ja valvomme työaika- ja ajoaikalakeja sekä noudatamme palkkauksessa alojen työehtosopimuksia.
  • Palveluidemme tilaajien palvelua ja laatua koskevat vaatimukset koulutetaan henkilökunnalle.

Ajoneuvojen teknisen laadun ylläpito

Oma varikkohenkilökuntamme asentajineen huoltaa kalustoa omalla varikollamme Kuopiossa Kelloniemessä, Kellolahdentie 17-19, 70460 Kuopio, valmistajien ohjeiden mukaan. Tarvittaessa käytämme alihankintaa.

Tarjottavat liikennepalvelut

Jääskeläisen Auto Oy (JOY) tuottaa busseilla vakiovuoroliikennepalveluita Kuopion talousalueella ja tilausajoliikennepalveluita Suomeen ja ulkomaille suuntautuen sekä toimii Kuopion taksiliikenteessä.

Palveluista sekä niiden muutoksista ja peruutuksista tiedottaminen

Vakiovuoroliikenteemme tiedot mahdollisine muutoksineen löytyvät internertsivuiltamme www.jaaskelaisenauto.fi sekä tarkat pysäkkikohtaiset tiedot www.matkahuolto.fi, aikatauluhaun mobiiliversio palvelee m.matkahuolto.fi osoitteessa. Matkahuollon puhelinpalvelu on numerossa 0200 4000. Aikataulut on saatavissa myös kirjallisina painettuina versioina veloituksetta kaikista busseistamme sekä mm. Kuopion Matkahuollosta. Lisäksi olemme mukana mm. Pohjois-Savon ja Keski-Savon kaukoliikenne aikataulussa. Kuljettajamme opastavat asiakkaita. Kaikista palveluistamme saa tietoa puhelinvaihteemme 017-3642100 kautta sekä 24 h / vrk palvelunumerostamme 050-5957000.

Käytössä olevat liput ja niiden hinnat

Vakiovuoroliikenteessä käy maksuksi käteinen sekä Matkahuollon myymät lipputuotteet. Älykorttien osto ja ensimmäinen lataus tehdään aina Matkahuollossa jonka jälkeen kaikki bussimme voivat lisäladata älykortteja. Lippujen hinnat: www.matkahuolto.fi ja puh: 0200 4000.

Informaatio ja lippujärjestelmiin kuuluminen

Kuulumme Matkahuollon infromaatio- ja lippujärjestelmiin, www.matkahuolto.fi, aikatauluhaun mobiiliversio palvelee m.matkahuolto.fi osoitteessa ja Matkahuollon puhelinpalvelu numerossa 0200 4000.

Käytössä olevat ajoneuvot, niiden mahdollinen matalalattiaisuus ja varusteet, jotka helpottavat matkustajan autoon pääsyä

Käytössämme on taksikalustoa, tila-autoja/minibusseja, pikkubusseja sekä isoja busseja. Osassa kalustoa on mm. pikakiinnitys penkkejä joiden tilalle mahtuu pyörätuoli/pyörätuoleja. Apuaskelmat ja niiausjärjestelmät helpottavat autoon pääsyä sekä kuljettajat avustavat kyytiin pääsemisessä. Meiltä on myös mahdollista tilata busseja tilausajoihin joissa on keskimääräistä leveämmät käytävät ja jalkatilat. Minibussien pyörätuoliasiakkaita varten on erilliset ajorampit joten kyytiin pääsee pyörätuolissa istuen. Turistibusseissa on laaja mukavuusvarustelu sisältäen mm. miellyttävät säätöpenkit, wc:n, ilmastoinnin ja dvd-soittimen jne. Luonnollisesti koko kalustomme on lain mukaan katsastettua sekä sisältää kaikki lain määräämät varusteet kuten digipiirturit, alkolukot, turvavyöt jne.

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

Pyrimme tuottamaan palveluita joihin asiakas on tyytyväinen. Mittaamme asiastyytyväisyyttä mm. sähköpostitse tehtävin kyselyiden avulla ja internetsivuillamme on erityinen osio josta palautetta on mahdollista lähettää. Lisäksi puhelinvaihteeseemme 017-3642100 sekä 24 h / vrk palvelunumeroomme on mahdollista ottaa yhteyttä.

Valitusten käsittelyt, hinnan palautus, sopimuksen purku ja vahingonkorvaukset

Palautteet käsitellään mahdollisimman nopeasti ja niihin vastataan heti kun mahdollista. Mahdolliset hinnan palautukset, sopimuksen purut ja vahingonkorvaukset käsitellään tapauskohtaisesti.

Vammaisten ja liikuntarajoitteisten matkustajien käytettävissä olevat palvelut, heidän avustamisensa, siitä tiedottaminen sekä muu eri väestöryhmien tarpeiden huomioon ottaminen

Osassa kalustoa on mm. pikakiinnitys penkkejä joiden tilalle mahtuu pyörätuoli/pyörätuoleja. Apuaskelmat ja niiausjärjestelmät helpottavat autoon pääsyä sekä kuljettajat avustavat kyytiin pääsemisessä. Meiltä on myös mahdollista tilata busseja tilausajoihin joissa on keskimääräistä leveämmät käytävät ja jalkatilat. Minibussien pyörätuoliasiakkaita varten on erilliset ajorampit joten kyytiin pääsee pyörätuolissa istuen. Tiedotamme asioista mm. internetsivuillamme sekä kuljettamme neuvovat asioissa. Eri väestöryhmien tarpeet huomioidaan tapauskohtaisesti, mm. vakiokuljetuksissa pienten lasten turvatuolit voivat olla varikollamme ja kuljettajamme asentavat ne valmiiksi jo ennen kuljetusta ja tilausajoliikenteessa isot matkan liittyvät tavarat on mahdollista toimittaa tai pyytää meitä noutamaan etukäteen varikollemme, esim. kylmässä pidettävät tuotteet varikkomme suureen kylmäsäilytyskaappiin, josta henkilökuntamme valmistelevat tuotteet bussin jääkaappeihin ennen matkaa. Käytössämme on myös irrallisia jääkaappeja kylmäsäilytyksiin. Varikkomme isolle piha-alueelle asiakkaat voivat tuoda autojaan matkan ajaksi säilytykseen veloituksetta.

Laatulupauksemme on julkaistu internetsivuillamme www.jaaskelaisenauto.fi josta se on myös tulostettavissa. Laatulupauksen saa meiltä myös veloituksetta ottamalla yhteyttä puhelinvaihteeseemme 017-3642100 tai laittamalla pyynnön sähköpostiimme jaoy@jaaskelaisenauto.fi.